huwelijksfeestje in Playa

29 september 2011 - Playa del Carmen, Mexico

We hebben vandaag eindelijk onze Alfredo weer ontmoet. Hij had een heeeeeel groot cadeau bij zich voor ons 5-jarig huwelijkslustrum (geen idee hoe we dat mee moeten nemen in het vliegtuig :-) Het was echt geweldig om hem weer te zien en het was geheel wederzijds. Het was ook al vijf jaar geleden dat we hem voor het laatst hebben gezien. Zijn dochtertje Ximena is ondertussen 5 jaar en 3 maanden oud en hij heeft er een zoontje bij die in december al 3 jaar wordt. Helaas konden zijn vrouw en kinderen niet aanwezig zijn, dus hebben we alleen met Alfredo gegeten in het Blue Lobster restaurant. Op 6 oktober gaan we naar Cancun en eten we bij Alfredo en zijn vrouw Liliane. We hebben gelijk afspraken gemaakt voor de duiken van de komende dagen.

Hoe ik (Anous) het voor elkaar krijg weet ik niet, maar ik maak iedere keer lustrumduiken met Alfredo. Over 3 duiken mijn 500ste! Hopelijk in een mooie cenote. Mijn 100ste en 200ste duiken heb ik ook al met hem gemaakt :-P

Trouwens iedereen enorm bedankt voor de felicitaties. Het is echt leuk om te lezen.

Als we terug zijn zullen we onze jubilea dunnetjes overdoen. Mensen nodigen zichzelf maar uit om een borrel te komen drinken. Zouden we erg leuk vinden.

1. Hans:
    Hallo reizigers
    Een beetje,beetje beetje laat maar toch gemeend
    nog van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk. blijf het lijntje volgen en zorg dat je weer boven kom groetjes en tot gauw.
    Hans
  2. trisha:
    30 september 2011
    wat een prachtige dag moet het zijn om zo je lustrum te mogen vieren!!!
    gefeliciteerd!
  3. Noortje:
    30 september 2011
    Gefeliciteeeeeeerd tortelduifjes! Wat een heerlijke plek om je huwelijksdag te vieren. Geniet van de zon, burritos, cenotes en natuurlijk van elkaar! Liefs Noortje
  4. Halbe en Gea:
    30 september 2011
    He bruidspaar van harte gefeliciteerd met julie trouwdag ben gisteren even bij moeders geweest is erg moe kijkt er erg naar uit dat jullie terug komen we hebben een kop koffie en thee in de brink gedronken daarna is ze even naar het winkeltje geweest en nog even mee naar boven gegaan daarna weekstart liefs Gea ga za met halbe mee naar kopenhagen doeiiiiiiiiii