Vertrek

7 oktober 2011 - Playa del Carmen, Mexico

Gisteravond in Cancun geweest bij Alfredo en zijn familie en vrienden. Eten en drinken in overvloed, zo gaat dat blijkbaar. Was super gezellig. zijn heen en terug gereisd met het collectief vervoer voor de plaatselijke bevolking, gaaf!

Nu is het dan zover, helaas, koffers ingepakt, gaan zo ontbijten en dan uitchecken. om 9.30 uur plaatselijke tijd worden we opgehaald voor het vliegveld en dan via Atlanta, USA, terug naar Schiphol waar we 8 oktober aan het eind van de middag aankomen.

Voor de mensen die vragen hadden over de ring van Anous, op de groepsfoto is hij te zien, :-P

1. Brigitte:
    8 oktober 2011
    Hoio J&A! Jullie zitten waarschijnlijk al in het vliegtuig of je bent al geland. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben/hebben gehad, veilig landen en.....WELKOM THUIS!!! Natuurlijk zullen jullie wel boordevol verhalen zitten, maar kom zélf eerst maar op verhaal, lekker uitrusten van de reis en nog even nagenieten van jullie vakantie, we horen het allemaal wel! Groetjes, Brigitte
  2. bert en jenny:
    8 oktober 2011
    hallo globetrotters hopelijk hebben jullie een goede reis gehad welkom thuis en nog even na genieten, maandag weer aan de bak??? liefs de bakkertjes.