Copán, Honduras

9 september 2011 - Copán, Honduras

Onze aankomst in het plaatsje Copán Ruinas was helemaal geweldig. We kwamen in het donker aan en toen de TukTuk ons bij ons hotel afzette was het hotel ook helemaal donker. Jans riep naar binnen en er bleken zowaar mensen te zitten. Stroomuitval door een storm! blijkt hier vaker voor te komen. De papieren hebben we met een zaklampje ingevuld en de hele nacht hadden we geen airco of fan op de kamer. Dat was erg warm pfffff. We hebben met een gids Copán bezocht, het was mooi, maar niet heel erg groot. Vanmiddag vertrekken we naar Antigua in Guatemala. Weer een lange busrit te gaan. Gelukkig wel mooie bussen met goede stoelen. In Guatemala horen jullie weer van ons.

1. trisha:
    he lieve mensen,
    vandaag ook hier lekker warm; van de week buurtfeest gehad dus weinig kunnen reageren, maar wel elke keer jullie berichtjes gelezen.
    Lieve groeten van trisha bo en levi
  2. marijke:
    Hoi Buurtjes
    Genieten jullie een beetje? Hier is het net zo warm denk ik als bij jullie, broeierig.
    Er was een melding bij de Eversbergweg 60 maar de aed is niet uit de kast geweest. Dus afloop onbekend.
    Riekie en ik hebben even gezellig bijgekletst op jullie bankje.Veel plezier nog.
  3. Rikie Dommerholt:
    Hallo verre buren!
    Het was inderdaad heel gezellig op jullie bankje!
    Alles lekker rustig hier. Geniet van jullie verhalen en foto's. Kijk uit naar nog meer. Doet hènnig an! En geniet van alles!
  4. hoofdzuster:
    Hoi Jans,
    Ik had de telefoon niet gehoord, want ik was bezig met werkzaamheden. hebben vandaag wedstrijd gehad in Putten. Had zelf geen dienst. Was zo druk dat ik gehopen heb. 4 Ambu gehad. Bekkenbreuk,staartbotje gebroken,2x stuur in buik, polsbreuk + hechten, schouder uit de kom,En als laatste Bjorn die over de kop vliegt en die met zijn handen de klap opvangt. Gevolg 4 uur 1e hulp(ben net terug) metacarpale 5 gebroken(boxfractuur) en moet misschien volgende week nog geopereerd.
    Het was ook hier een warme dag en nu onweerd het hier. Gelukkig niet zo erg als in de rest van het land. Mocht ik nog meer nieuws hebben,lees je het wel.
    Geniet nog even lekker van alle moois dat jullie nog tegekomen.

Groetjes De Hoofdzuster (zeker vandaag)
  5. Gerda Altena:
    11 september 2011
    Hoi Jans en Anouschka,
    Wat een afstanden zeg. En jullie maken weer echt wat mee, ik ben benieuwd naar de verhalen straks. Honduras, lekker land zeg!. Nog veel plezier, het ga jullie goed.Groetjes Erick en Gerda
  6. Fennalda:
    12 september 2011
    Hey Jans en Anousch, eindelijk een berichtje van ons. Wij zijn helaas al weer aan het werk na onze korte vakantie op Curacao :( maar we hebben het heerlijk gehad. Zie dat jullie goed onderweg zijn en de beentjes worden weer goed gebruikt. Heel veel plezier en geniet ervan. We gaan jullie volgen hoor vanaf nu.

Groetjes Jan en Fennal :)