Tegucigalpa

7 september 2011 - Tegucigalpa, Honduras

Vanochtend vroeg opgestaan en met bijna 1 uur vertraging vertrokken naar Honduras in de Ticabus. Reis verliep voorspoedig en we zitten nu in centraal Honduras, super mooi hotel maar we kunnen niet naar buiten. Je leven is hier op straat niet veilig! Hoezo vakantie land in wording? Hotel geeft adviezen, nou dan durf j je kamer haast niet uit! Ons geld/papoorten liggen in de safe. Blijven dus lekker in ons hotel en ze zien ons niet opstraat, ik heb al een grote steak besteld en Anous gegrilde schrimps, laat ik maar niet vertellen wat ons vooraf is. Prijzen zijn hier heel laag, dus we leven als God in Honduras, :-)

Morgen de doorreis afmaken en dan belanden we in Copan.

Trouwens we lezen met smart jullie berichten, maar geven we geen reactie op, wordt het zo`n kettingbrief verhaal.

Trouwens Wilko en Ingrid goede vlucht naar Jamaica we zullen zwaaien vanaf Belize en Mexico.

1. hoofdzuster:
    8 september 2011
    nou geniet maar lekker van het eten. Het is hier nog steeds pet weer. Maar als het goed is, wordt het weekend beter zo rond 25 graden.
    Morgen openhuis bij het OCT. De brandcontainers worden officieel in gebruik genomen.
    En het fietscrossseizoen is weer begonnen. Zaterdag Putten. Ik houd je op de hoogte.
    Groetjes vanuit het regenachtige Nijverdal
  2. Halbe en Gea:
    8 september 2011
    Hoi J en A ziet er allemaal spannend uit genieten jullie met volle teugen wij hebben de herfst storm gehad erg vroeg en Jans een paar dagen niet op het internet ga een weekend met halbe er tussen uit was deze week nog even bij moeders ging redelijk wel wat hoge blds en erg moe vroeg hoe het antwoord mag wel zo dit zijn we niet gewend van haar liefs Gea